ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

Περιεχόμενα

Κεφάλαια

Α. Ο Σκοπός του Κώδικα Δεοντολογίας 3

Α.1 Πεδίο Εφαρμογής 3

Β. Οι Αρχές Μας 4

Γ. Οι Ευθύνες Μας 5

Δ. Νομική Συμμόρφωση 5

Ε. Οι Σχέσεις Μας με Εξωτερικούς Συνεργάτες 6

Ε.1 Συνεργάτες και Προμηθευτές 6

Ε.2 Πελάτες 6

ΣΤ. Οι Σχέσεις Μας με Συναδέλφους και Εργαζόμενους 6

ΣΤ.1 Γενικές Αρχές 6

ΣΤ.2 Πολιτική ίσων ευκαιριών 7

ΣΤ.3 Παρενόχληση στον χώρο εργασίας 7

ΣΤ.4 Δημοσιοποίηση Πληροφοριών και Εταιρική Εικόνα 8

Ζ. Σύγκρουση Συμφερόντων 9

Η. Δωροδοκία & Διαφθορά 10

Θ. Απάτη 12

Ι. Ασφάλεια Πληροφοριών και Τεχνολογίας 12

Ι.1 Εμπιστευτικότητα και προστασία δεδομένων 12

Ι.2 Αθέμιτη χρήση προνομιακών πληροφοριών 13

Ι.3 Περιουσιακά στοιχεία της Εταιρείας 13

Ι.4 Χρηματοοικονομική πληροφόρηση 14

ΙΑ. Υγιής Ανταγωνισμός 14

ΙΒ. Περιβαλλοντική Πολιτική 14

ΙΓ. Αναφορές παραβίασης του Κώδικα 14

ΙΔ. Ισχύς του Κώδικα 15

Α. Ο Σκοπός του Κώδικα Δεοντολογίας

Ο Κώδικα Δεοντολογίας ο οποίος υιοθετήθηκε από την MENGIA Α.Ε. έχει σκοπό να προωθήσει μια κοινή εταιρική κουλτούρα στην Εταιρεία, ώστε να ενθαρρύνει συμπεριφορές βάσει των

βέλτιστων αρχών επιχειρηματικής ηθικής και συμπεριφοράς και να αποτελέσει την καθοδήγησή μας στην λήψη αποφάσεων σε περιπτώσεις στις οποίες μπορεί να δημιουργηθούν διλήμματα

σχετικά με τον σωστό τρόπο συμπεριφοράς και αντιμετώπισης θεμάτων που άπτονται των αρχών και κανόνων της επιχειρηματικής ηθικής.

Ο Κώδικας υιοθετήθηκε βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας και των παγκόσμια αποδεκτών αρχών του Οικουμενικού Συμφώνου του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών – ΟΗΕ στους τομείς των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των συνθηκών εργασίας, του περιβάλλοντος και της καταπολέμησης της διαφθοράς και περιλαμβάνει τις θεμελιώδεις αρχές, τους κανόνες και τις αξίες που

διαμορφώνουν το πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας και καθορίζουν την καθημερινή μας συμπεριφορά και πρακτική.

Το σύνολο αυτό των αρχών και κανόνων περιγράφει τη συμπεριφορά που αναμένουμε από τους εργαζομένους μας, καθώς επίσης και τον τρόπο με τον οποίο διεξάγουμε τις επιχειρηματικές δραστηριότητες με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες μας.

Υποχρεούμαστε όλοι να μελετήσουμε τον Κώδικα και οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι:

Ο Κώδικας δεν περιλαμβάνει ούτε καλύπτει κάθε πιθανό ενδεχόμενο, ούτε συμπεριλαμβάνει απαραίτητα όλες τις νομικές και κανονιστικές διατάξεις με πλήρη ανάλυση. Σε περίπτωση που μια κατάσταση ή ο ενδεδειγμένος χειρισμός της δεν είναι σαφής, πρέπει να ζητήσουμε καθοδήγηση από τον προϊστάμενό μας, ή/και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο πριν προβούμε σε οποιαδήποτε ενέργεια.

Ο Κώδικας θα γνωστοποιείται σε όλους τους εργαζομένους κατά την πρόσληψή τους στην MENGIA A.E. και είναι αναρτημένος τόσο στην ιστοσελίδα όσο και στο εσωτερικό μας δίκτυο ώστε να είναι άμεσα διαθέσιμος από εμάς και τους συνεργάτες μας.

Α.1 Πεδίο Εφαρμογής

Η τήρηση των αρχών, των αξιών και κανόνων του παρόντος Κώδικα Δεοντολογίας αποτελεί συλλογική ευθύνη του συνόλου του στελεχιακού δυναμικού της MENGIA Α.Ε., έτσι ώστε να διασφαλίζεται ότι όλοι οι εργαζόμενοι, οι υπεργολάβοι, οι προμηθευτές και οι συνεργάτες μοιραζόμαστε τις βασικές αξίες της MENGIA Α.Ε.

Αυτό περιλαμβάνει και όλους τους υπαλλήλους, που εργάζονται με συμβάσεις μερικής απασχόλησης ή ορισμένου χρόνου, καθώς και τους αντιπροσώπους και συνεργάτες της MENGIA Α.Ε.

Όλοι οι Τομείς Δραστηριότητας της Εταιρείας πρέπει να συμπεριφέρονται βάσει των αρχών και των αξιών μας και να τις προστατεύουν.

Είναι αναγκαίο ο καθένας μας να έχει κατανοήσει με σαφήνεια ποια απαιτείται να είναι η ενδεδειγμένη ηθικά επιχειρηματική συμπεριφορά, καθώς και ποιες θα είναι οι συνέπειες σε περίπτωση μη συμμόρφωσης.

Β. Οι Αρχές Μας

Δίκαιη Απασχόληση, Αντικειμενικότητα και Ισότητα

Συμπεριφερόμαστε δίκαια και με αντικειμενικότητα στους ανθρώπους μας, μην επιτρέποντας

προκαταλήψεις, συγκρούσεις συμφερόντων και επηρεασμό της επαγγελματικής μας κρίσης από τρίτους.

Σεβόμαστε τη διαφορετικότητα και προωθούμε τις ίσες ευκαιρίες στον εργασιακό χώρο.

Εκτιμούμε την ευελιξία, την καινοτομία και το επιχειρηματικό πνεύμα και αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα των απόψεων τις οποίες χρησιμοποιούμε με εποικοδομητικό και

επαγγελματικό τρόπο.

Εντιμότητα – Ήθος & Ακεραιότητα

Ενεργούμε με εντιμότητα, ήθος και ακεραιότητα σε όλες τις επαγγελματικές και επιχειρηματικές μας σχέσεις προασπίζοντας το συμφέρον της Εταιρείας πέρα από κάθε προσωπικό όφελος.

Προάγουμε τη διαφάνεια και την ανοικτή επικοινωνία για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε βασιζόμενοι στις εξειδικευμένες γνώσεις μας και την πολυετή εμπειρία μας.

Δεν ανταγωνιζόμαστε με αθέμιτους τρόπους, σεβόμαστε τους ανταγωνιστές μας και εφαρμόζουμε δίκαιες επαγγελματικές τακτικές.

Εμπιστευτικότητα

Δεσμευόμαστε για την ορθή χρήση και προστασία των πληροφοριών που αφορούν στις εταιρείες, τους πελάτες, συνεργάτες, επενδυτές και υπαλλήλους μας.

Υπευθυνότητα

Ενεργούμε υπεύθυνα με βάση τις κοινές μας αξίες και αναλαμβάνοντας τις ευθύνες των αποφάσεων και συμπεριφορών μας.

Δημιουργικότητα

Προάγουμε την δημιουργικότητα και καινοτομία σε κάθε μας δραστηριότητα και ενθαρρύνουμε την ανάπτυξη νέων λύσεων και ιδεών που προσδίδουν αξία και βελτιώνουν την ποιότητα των

υπηρεσιών μας.

Σεβασμός στην Κοινωνία και το Περιβάλλον

Συμμορφωνόμαστε με τους περιβαλλοντικούς νόμους και κανονισμούς και δεσμευόμαστε να ενεργούμε με τρόπους που μειώνουν τις επιπτώσεις που έχουν ή πρόκειται να έχουν οι δραστηριότητές μας στο περιβάλλον, εστιάζοντας στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας με γνώμονα την μείωση των εκπομπών, της χρήσης επικίνδυνων ουσιών και την εξοικονόμηση νερού και ενέργειας συμβάλλοντας στην καταπολέμηση των αιτιών και των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.

Γ. Οι Ευθύνες Μας

Αναγνωρίζουμε ότι έχουμε την ευθύνη:

Να προστατεύουμε την επένδυση των μετόχων μας,

Να διαθέτουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας,

Να σεβόμαστε τα δικαιώματα των εργαζομένων μας, να τους αμείβουμε με δίκαιους και ανταγωνιστικούς όρους και να τους ενθαρρύνουμε να συμμετέχουν στη διαδικασία σχεδιασμού και ελέγχου της εργασίας τους,

Να επιδιώκουμε αμοιβαία επωφελείς σχέσεις με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας, Να αναπτύσσουμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα σεβόμενοι τους νόμους και τον ρόλο μας ως μέλη του κοινωνικού συνόλου, προωθώντας τη βιώσιμη ανάπτυξη και σεβόμενη τους κανόνες Υγιεινής, Ασφάλειας & Προστασίας του Περιβάλλοντος.

Οι Διευθυντές και οι προϊστάμενοι της Εταιρείας έχουν αυξημένες υποχρεώσεις σχετικά με την τήρηση του παρόντος Κώδικα και θα πρέπει να επιδεικνύουν ήθος, να συμπεριφέρονται στο

πλαίσιο αρχών επιχειρηματικής ηθικής να καλλιεργούν περιβάλλον ειλικρίνειας και διαφάνειας όπου οι εργαζόμενοι θα αισθάνονται άνετα να συζητήσουν θέματα που τους απασχολούν και να αναφέρουν πιθανά ζητήματα συμμόρφωσης, να ενεργούν άμεσα σε ενστάσεις και επισημάνσεις εργαζομένων για φαινόμενα παραβιάσεων ή να ανταποκρίνονται άμεσα όταν ζητείται καθοδήγηση και να διασφαλίζουν την συνεχή κατάρτιση των εργαζομένων σε θέματα

δεοντολογίας.

Δ. Νομική Συμμόρφωση

Οφείλουμε όλοι να σεβόμαστε και να τηρούμε το νόμο κατά την άσκηση των καθηκόντων μας.

Δεν νοείται άγνοια νόμου και ειδικά απαιτείται να είμαστε ενήμεροι για τα θέματα που σχετίζονται με τη διεκπεραίωση των εργασιών μας.

Οφείλουμε να απευθυνόμαστε στον Διευθύνοντα Σύμβουλο σε περίπτωση που χρειαστούμε οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με το νομοθετικό ή κανονιστικό πλαίσιο.

Ε. Οι Σχέσεις Μας με Εξωτερικούς Συνεργάτες Ε.1 Συνεργάτες και Προμηθευτές

Οφείλουμε να εφαρμόζουμε κατάλληλες διαδικασίες και ελέγχους κατά την επιλογή ενός

συνεργάτη, προμηθευτή ή υπεργολάβου ώστε να διαμορφώσουμε άποψη για την ακεραιότητα, την ποιότητα, την καταλληλότητα και την αξιοπιστία του και να διασφαλίσουμε ότι αυτός έχει την τεχνογνωσία, ικανότητα, αξιοπιστία και την απαιτούμενη άδεια να εκτελεί τις ανατιθέμενες δραστηριότητες με επάρκεια και επαγγελματισμό.

Παρέχουμε την απαραίτητη πληροφόρηση αναφορικά με τον Κώδικα ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα μας και συμφωνεί να συμμορφώνεται με τις αρχές της επιχειρηματικής ηθικής και συμπεριφοράς που υιοθετούμε ως Εταιρεία.

Διασφαλίζουμε ότι όλες οι συμφωνίες με τους προμηθευτές, τους συνεργάτες και τρίτους γίνονται γραπτώς και προσδιορίζονται επ’ ακριβώς τα παρεχόμενα αγαθά και υπηρεσίες καθώς και οι αμοιβές που πρέπει να καταβληθούν.

Οι συμφωνίες αυτές πρέπει να είναι σύμφωνες με τη λογική του ανταγωνισμού και της αγοράς καθώς και όπως καθορίζει η ισχύουσα νομοθεσία, υπό συνθήκες διαφάνειας και αμεροληψίας.

Ε.2 Πελάτες

Προσπαθούμε για τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών μας και επιδεικνύουμε προθυμία και ευγένεια κατά την επικοινωνία με τους πελάτες μας.

Αποσκοπούμε στην βέλτιστη συνεργασία και ποιοτική παροχή υπηρεσιών, βασιζόμενοι στις εξειδικευμένες γνώσεις μας και την πολυετή εμπειρία μας.

Ενεργούμε με βάση τα υψηλότερα επίπεδα επαγγελματικής ακεραιότητας, εντιμότητας και συνέπειας σε όλες τις επαγγελματικές και επιχειρηματικές μας σχέσεις, θέτοντας σε προτεραιότητα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας.

Εφαρμόζουμε βέλτιστες πρακτικές και πρότυπα ηθικής και επαγγελματικής συμπεριφοράς σε

όλες τις σχέσεις μας με τους πελάτες και επιδιώκουμε τον αμοιβαίο σεβασμό, την ουσιαστική και ανοιχτή επικοινωνία μαζί τους, προσφέροντας βοήθεια όπου είναι αναγκαίο.

ΣΤ. Οι Σχέσεις Μας με Συναδέλφους και Εργαζόμενους ΣΤ.1 Γενικές Αρχές

Σεβασμός προς τους συναδέλφους

Οφείλουμε να προάγουμε τον σεβασμό, την εντιμότητα και την ευθύτητα ανάμεσά μας και εκτιμάμε τη διαφορετικότητα, τις διαφορετικές απόψεις και εμπειρίες, υποστηρίζοντας την ειλικρινή και αμφίδρομη επικοινωνία και επιδεικνύοντας πνεύμα προσαρμογής,

διαλλακτικότητας και συμβιβαστικότητας.

Υγιεινή και Ασφάλεια

Οι κανόνες Υγιεινής και Ασφάλειας των Εργαζομένων στους χώρους εργασίας είναι απαίτηση για την προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Παρακολουθούμε και ελέγχουμε τους σχετικούς κινδύνους και λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα κατά των ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών στους χώρους εργασίας, με σκοπό την ενιαία και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση των θεμάτων που σχετίζονται με την υγεία και ασφάλεια στους χώρους εργασίας.

Φροντίζουμε για την καταλληλότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων και της τεχνολογικής υποδομής μας, ώστε να υπάρχει πρόσβαση πυροσβεστικών οχημάτων και ασθενοφόρων σε

περίπτωση έκτακτων αναγκών και καταρτίζουμε τους εργαζομένους μας σχετικά με τη σωστή αποθήκευση και χρήση εύφλεκτων και επικίνδυνων ουσιών, αερίων κ.λπ., για την αποφυγή

ατυχημάτων.

Εκπαιδεύουμε κατάλληλα το προσωπικό για τους κανόνες ασφάλειας κατά τη χρήση μηχανημάτων κ.λπ., φροντίζουμε για τη σωστή και απλή σήμανση όλων των εργασιακών χώρων και την εφαρμογή κανόνων για την αποφυγή επικίνδυνων συνθηκών εργασίας.

Καταναγκαστική και παιδική εργασία

Δεν χρησιμοποιούμε οποιαδήποτε μορφή καταναγκαστικής και παιδικής εργασίας.

ΣΤ.2 Πολιτική ίσων ευκαιριών

Καλλιεργούμε ένα εταιρικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την αρχή της ισότητας και τον σεβασμό των ατομικών δικαιωμάτων καθώς επίσης και το σεβασμό στην διαφορετικότητα είτε ορατή, βάσει της ηλικίας, του φύλου, του γένους, της εθνικότητας και των σωματικών ικανοτήτων, είτε μη ορατή, βάσει της κουλτούρας, της θρησκείας, της οικογενειακή κατάστασης, της εμπειρίας και των απόψεων, των παραπάνω ενδεικτικώς αναφερομένων.

Συμπεριφερόμαστε με ισότιμο και δίκαιο τρόπο σε όλους τους υφιστάμενους εργαζόμενους και σε όσους αναζητούν εργασία στην Εταιρεία, διασφαλίζοντας ίσες ευκαιρείς ανάπτυξης και εξέλιξης.

ΣΤ.3 Παρενόχληση στον χώρο εργασίας

Δεν ανεχόμαστε καμία μορφή διακρίσεων ή παρενόχλησης στο χώρο εργασίας και ως εκ τούτου οφείλουμε να συμμορφωνόμαστε με την κείμενη νομοθεσία για την παροχή ίσων ευκαιριών στην απασχόληση, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που σχετίζονται με φαινόμενα διάκρισης,

παρενόχλησης και προσβλητικής αντιμετώπισης.

Ως παρενόχληση νοείται οποιαδήποτε συμπεριφορά η οποία δύναται να είναι προσβλητική, επιθετική, να παραβιάζει ή να διαταράσσει την ευαισθησία και αξιοπρέπεια ή/και να απομονώνει τον εργαζόμενο.

Απαγορεύεται ρητά οποιαδήποτε μορφή παρενόχλησης και δεν αποδεχόμαστε συμπεριφορές που συνιστούν παρενόχληση, οι οποίες προσβάλλουν την προσωπικότητα και την ατομική ακεραιότητα του θύματος ή/και δημιουργούν περιβάλλον εκφοβισμού, εχθρικότητας ή

εξευτελισμού για το θύμα (π.χ. σωματική, σεξουαλική, ψυχολογική, λεκτική ή άλλη μορφή παρενόχλησης).

ΣΤ.4 Δημοσιοποίηση Πληροφοριών και Εταιρική Εικόνα

Η εικόνα της Εταιρείας συνδέεται άμεσα με τη συμπεριφορά που επιδεικνύει ο καθένας από εμάς. Συνεπώς, οφείλουμε να ενεργούμε προς το βέλτιστο συμφέρον της Εταιρείας και να εκφραζόμαστε με συνέπεια ως προς τις αξίες μας στην καθημερινή επαγγελματική μας

συμπεριφορά.

Δεν δημοσιοποιούμε πληροφορίες είτε προφορικώς είτε γραπτώς για λογαριασμό της Εταιρείας, εκτός εάν έχουμε λάβει προηγούμενη εξουσιοδότηση προς τούτο. Επιπλέον, δεν εκφραζόμαστε για ζητήματα που δεν εμπίπτουν στο πεδίο αρμοδιότητάς μας.

Δεν χρησιμοποιούμε έντυπα ή ηλεκτρονικά μέσα που φέρουν το λογότυπο της Εταιρείας για να γνωστοποιήσουμε προσωπικές απόψεις ή δραστηριότητες.

Πληροφορίες που αφορούν στην Εταιρεία μας πρέπει να παρέχονται με ειλικρινή και συνεπή

τρόπο μόνο από όσους κατέχουν τη σχετική αρμοδιότητα και τηρώντας αυστηρά τις πολιτικές της Εταιρείας. Μη εξουσιοδοτημένη δημοσιοποίηση πληροφοριών ενδέχεται να βλάψει το κύρος, την αξιοπιστία και την εικόνα της Εταιρείας μας.

Μόνο εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι της Εταιρείας, δύνανται να προβαίνουν σε δηλώσεις ή να παρέχουν στοιχεία και πληροφορίες.

Δεν παρέχουμε οποιεσδήποτε εταιρικές πληροφορίες ή ειδήσεις που δεν είναι διαθέσιμες δημοσίως.

Οποιαδήποτε ερώτηση υποβάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης ή λοιπούς τρίτους θα πρέπει για να απαντηθεί να δρομολογείται στο άτομο που είναι επιφορτισμένο με το σχετικό ρόλο.

Σε περίπτωση που έχει ζητηθεί η συνεργασία με δικαστικές αρχές, τότε συνεργαζόμαστε πλήρως και πάντα σε συνεννόηση και με τη συνδρομή της Εταιρείας που εργαζόμαστε.

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιούνται υπεύθυνα. Η ακατάλληλη επικοινωνία ή η μη εξουσιοδοτημένη ανταλλαγή πληροφοριών ενδέχεται να οδηγήσουν σε νομικές κυρώσεις ή να ζημιώσουν την φήμη τη δική σας, των συναδέλφων σας, της Εταιρείας μας, των πελατών μας και άλλων.

Θα πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στη διατύπωση απόψεων και προσωπικών πεποιθήσεων και να μην δημιουργούμε καθ’ οιονδήποτε τρόπο την εντύπωση ότι αυτές αποτελούν απόψεις του Εταιρείας ή συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με αυτήν.

Δεν επιτρέπεται να παραδίδουμε και να δημοσιεύουμε πληροφορίες και ιδίως εμπιστευτικά ή

εμπορικά μυστικά που αφορούν στην Εταιρεία και τα οποία γνωρίζουμε λόγω της απασχόλησής μας.

Δεν διενεργούμε μη εξουσιοδοτημένες συζητήσεις σχετικά με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες ή με εσωτερικές διαδικασίες της Εταιρείας μας.

Δεν επιτρέπεται να δημοσιεύουμε προσβλητικό περιεχόμενο καθώς επίσης και ανάρμοστα σχόλια για την Εταιρεία ή τους συναδέλφους μας.

Οφείλουμε να συμμορφωνόμαστε με τις σχετικές πολιτικές της Εταιρείας μας και να αναφέρουμε περιστατικά που υπέπεσαν στην αντίληψή μας σχετικά με την παραβίασή τους στην Διεύθυνση

της Εταιρείας.

Δημόσιες Ομιλίες και Ενυπόγραφες Δημοσιεύσεις

Αποφεύγουμε να εκφράζουμε απόψεις ή να απαντούμε σε ερωτήματα όταν δεν εμπίπτουν στον τομέα της εξειδίκευσής μας.

Εάν συμμετέχουμε ως ομιλητές σε οποιαδήποτε παρουσίαση στην οποία θα παρευρεθούμε ως εκπρόσωποι της Εταιρείας, ενημερώνουμε και λαμβάνουμε έγκριση από την Διοίκηση πριν τη συμμετοχή μας, προκειμένου να λάβουμε βοηθητικό υλικό και, αν χρειάζεται, τη σχετική καθοδήγηση.

Ο εκάστοτε αρμόδιος που θα μας παραχωρήσει τη σχετική έγκριση θα πρέπει να είναι γνώστης και να έχει εικόνα της κατάστασης και των όσων πρόκειται να συζητηθούν.

Εξασφαλίζουμε την έγκριση της Διοίκησης της Εταιρείας μας πριν τη δημοσιοποίηση οποιουδήποτε ενυπόγραφου μηνύματος ή δελτίου τύπου, προκειμένου να επιβεβαιωθεί ότι το κείμενο δεν έρχεται σε αντιπαράθεση με την στρατηγική κατεύθυνση της Εταιρείας και δεν εκθέτει την φήμη της σε κίνδυνο.

Ζ. Σύγκρουση Συμφερόντων

Κατά τον ορισμό, Σύγκρουση συμφερόντων προκύπτει όταν ένας εργαζόμενος κληθεί να

εξυπηρετήσει τα δικά του συμφέροντα (οικονομικά ή/και άλλα) , ή τα συμφέροντα προσώπου (φυσικού ή νομικού) συνδεόμενου άμεσα ή έμμεσα με αυτόν με σχέση ελέγχου, κατά τρόπο που ανταγωνίζεται τα συμφέροντα της Εταιρείας.

Είμαστε υποχρεωμένοι να ενεργούμε προασπίζοντας το συμφέρον της Εταιρείας μας καθώς και να αποφεύγουμε αλλά και να εντοπίζουμε συμπεριφορές που μπορεί να οδηγήσουν σε οποιασδήποτε μορφής σύγκρουση συμφερόντων.

Εφαρμόζουμε την παρούσα πολιτική σύγκρουσης συμφερόντων και μεριμνούμε ώστε να συμμορφώνονται και εκείνοι που ενεργούν για λογαριασμό μας.

Γενικές Αρχές

Αποφεύγουμε οποιαδήποτε σύγκρουση συμφερόντων, ακόμα και την εντύπωση δημιουργίας σύγκρουσης συμφερόντων, καθώς κάτι τέτοιο θα μπορούσε να προκαλέσει πρόβλημα στην Εταιρεία και να θέσει σε κίνδυνο την αξιοπιστία της.

Διεξάγουμε τις προσωπικές και τις υπόλοιπες δραστηριότητες που έχουμε εκτός Εταιρείας με τρόπο που να μην έρχεται σε σύγκρουση ή να δημιουργεί την εντύπωση ότι έρχεται σε

σύγκρουση με τα συμφέροντα της Εταιρείας μας.

Σε περίπτωση που υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων, το αναφέρουμε εγκαίρως στον άμεσο προϊστάμενό μας ή στην Γενική Διοίκηση της Εταιρείας.

Οποιαδήποτε σχέση ή σημαντικό οικονομικό συμφέρον έχουμε με πρόσωπα ή εταιρείες με τις οποίες η Εταιρεία συνεργάζεται και θα μπορούσε να οδηγήσει σε σύγκρουση συμφερόντων, θα πρέπει να γνωστοποιηθεί στη Διοίκηση της Εταιρείας.

Γνωστοποιούμε επίσης, κάθε κατάσταση όπου ένας στενός συγγενής μας εργάζεται ή παρέχει

υπηρεσίες ή έχει σημαντικό οικονομικό συμφέρον σε ανταγωνιστή, προμηθευτή, πελάτη ή άλλες επιχειρήσεις με τις οποίες η Εταιρεία μας έχει σημαντικές συναλλαγές.

Εάν εκτελούμε καθήκοντα διοικητικού χαρακτήρα στην Εταιρεία υποχρεούμαστε να ενημερώνουμε την Διοίκηση, σε όλες τις περιπτώσεις όπου τυχόν επιχειρηματικές ή επαγγελματικές δραστηριότητες, συμφωνίες ή συνεργασίες μπορούν να οδηγήσουν σε συγκρούσεις μεταξύ των δικών μας συμφερόντων και των συμφερόντων της Εταιρείας.

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δίνεται από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, στα οποία επιτρέπεται να συμμετάσχουν για λογαριασμό δικό τους ή για λογαριασμό τρίτων σε εταιρείες που επιδιώκουν παρόμοιους σκοπούς με την Εταιρεία μας με την επιφύλαξη των διατάξεων της ισχύουσας νομοθεσίας.

Οι συγκρούσεις συμφερόντων μπορεί να προκύψουν σε πολλές καταστάσεις και είναι αδύνατον να καλυφθούν όλες στον Κώδικα.

Σε περίπτωση αμφιβολίας, οφείλουμε να ενημερώνουμε αμέσως τον προϊστάμενό μας ή/και την Διοίκηση προκειμένου να βρεθεί η κατάλληλη λύση.

Η. Δωροδοκία & Διαφθορά

Κατά τον ορισμό, Η δωροδοκία συνίσταται στην απαίτηση, λήψη, προσφορά, υπόσχεση ή παροχή χρημάτων ή άλλου μη οφειλόμενου και αθέμιτου ωφελήματος από ή προς εργαζόμενο εταιρείας ή σε Δημόσιο Λειτουργό προκειμένου να εξασφαλιστεί εμπορικό ή προσωπικό πλεονέκτημα.

Ο όρος «ωφέλημα» μπορεί ενδεικτικά να περιλαμβάνει ψυχαγωγία και δώρα.

Η δωροδοκία συνιστά προδοσία της εταιρικής πίστης κατά την οποία η ζημιά που προκαλείται είναι κατά κανόνα μεγαλύτερη από την υλική αξία της συγκεκριμένης δωροδοκίας.

Απαγορεύεται ρητά να προσφέρουμε ή να υποσχόμαστε ή να παρέχουμε οποιοδήποτε χρηματικό ή άλλο όφελος σε Δημόσιο Λειτουργό ή άλλο Δημόσιο φορέα ή/και τρίτο, καθώς και να ζητούμε ή λαμβάνουμε τέτοιο όφελος, με σκοπό την εξασφάλιση και διατήρηση εμπορικής συναλλαγής την εξασφάλιση εμπορικού πλεονεκτήματος ή προνομιακής μεταχείρισης.

Η απαγόρευση ισχύει και για όλα τα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό μας.

Η διάπραξη του αδικήματος της δωροδοκίας κατά την άσκηση των καθηκόντων μας, ενδέχεται να επιφέρει αστική και ποινική ευθύνη σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, καθώς και την λύση της σχέσης εργασίας μας με την Εταιρεία.

Οφείλουμε να αναφέρουμε στην Διοίκηση όλα τα περιστατικά ενδεχόμενης δωροδοκίας ή καταστάσεις που θα μπορούσαν να εκθέσουν την Εταιρεία στον κίνδυνο της δωροδοκίας.

Πληρωμές διευκόλυνσης

Δεν πραγματοποιούμε οποιασδήποτε μορφής πληρωμή διευκόλυνσης. Εάν μας ζητηθεί η καταβολή πληρωμής διευκόλυνσης, ή υπάρχουν οποιεσδήποτε υποψίες, ανησυχίες ή απορίες σχετικά με πληρωμή, το αναφέρουμε στον άμεσο προϊστάμενό μας.

Αν κριθεί απαραίτητο, η Διοίκηση θα πρέπει να ενημερωθεί το συντομότερο δυνατόν ώστε να αντιμετωπισθεί η κατάσταση αναλόγως της κάθε περίπτωσης.

Σχέσεις με Δημόσιους Λειτουργούς και ρυθμιστικούς Οργανισμούς

Οφείλουμε να συμμορφωνόμαστε με όλες τις νομικές και συμβατικές υποχρεώσεις που επιβάλλονται από κυβερνήσεις και ρυθμιστικούς οργανισμούς.

Όποιος έρχεται σε επαφή με Δημόσιους Λειτουργούς και διαπραγματεύεται συμφωνίες είναι

υπεύθυνος για τη γνώση και τη συμμόρφωση με όλους τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς. Οι επαφές και σχέσεις μας με Δημόσιους Λειτουργούς δεν θα πρέπει να θέτουν σε κίνδυνο τη φήμη και την ακεραιότητα της Εταιρείας μας.

Ιδιαίτερη έμφαση θα πρέπει να δίνεται σε καταστάσεις που μπορεί να θεωρηθούν ως δωροδοκία εκ μέρους της Εταιρείας.

Πολιτικές Διεργασίες

Λειτουργούμε με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο μέσα στο πλαίσιο του νόμου, επιδιώκοντας την επίτευξη των επιχειρηματικών μας στόχων. Σεβόμαστε την ενεργό συμμετοχή των συναδέλφων μας σε πολιτικές διεργασίες και την ενασχόλησή τους με θέματα δημόσιου συμφέροντος.

Ωστόσο, οφείλουμε να ασκούμε οποιαδήποτε δραστηριότητα που αφορά στην ενεργό ανάμειξή μας στην πολιτική εκτός του πλαισίου της εργασίας μας και να κάνουμε σαφές ότι οι πολιτικές μας ενέργειες αφορούν προσωπικές πεποιθήσεις και δεν συνδέονται με την Εταιρεία.

Η Εταιρεία δεν παίρνει θέσεις υπέρ ή κατά οποιουδήποτε πολιτικού κόμματος ή οργάνωσης ή εκπροσώπων αυτών.

Δωρεές σε Κόμματα

Δεν παρέχουμε οικονομική ενίσχυση σε πολιτικά κόμματα και οργανώσεις ή εκπροσώπους τους.

Δωρεές και χορηγίες σε Οργανισμούς

Οι δωρεές και χορηγίες μπορεί να είναι αμφισβητήσιμες αν θεωρηθούν από άλλους ότι επιδιώκουν την απόκτηση κάποιου αθέμιτου πλεονεκτήματος.

Έτσι, οποιαδήποτε δωρεά ή χορηγία πρέπει να είναι διαφανής και να τεκμηριώνεται κατάλληλα. Ως Εταιρεία, προσφέρουμε δωρεές ή χορηγίες μόνο σε αναγνωρισμένους οργανισμούς και κατόπιν σχετικής έρευνας και αξιολόγησης, χωρίς να υπάρχει προσδοκία για απόκτηση επιχειρηματικού πλεονεκτήματος σε αντάλλαγμα.

Δώρα, Έξοδα Φιλοξενίας και Ψυχαγωγίας

Απαγορεύεται να παρέχουμε ή να λαμβάνουμε δώρα που αποσκοπούν, ή δίνουν την εντύπωση ότι αποσκοπούν, στην δημιουργία ή διατήρηση εμπορικού πλεονεκτήματος.

Δεν επιτρέπεται για παράδειγμα, να αποδεχόμαστε ή να προσφέρουμε χρηματικά δώρα ή

ισοδύναμα, οποιοδήποτε δώρο κατά τη περίοδο κατάθεσης προσφορών ή διαπραγμάτευσης συμβάσεων με φορείς του Δημοσίου ή άλλες εταιρείες, ταξίδια ή διαμονή, ψυχαγωγία που

μπορεί να θεωρηθεί πολυτελής ή σημαντική από πλευράς κόστους, κοσμήματα, έργα τέχνης και σχετικά αντικείμενα μεγάλης αξίας, ή δώρα προσωπικού χαρακτήρα.

Δώρα μικρής αξίας στα πλαίσια της συνήθους επιχειρηματικής πρακτικής μπορούν να προσφέρονται ή να λαμβάνονται.

Τα δώρα χαμηλής αξίας περιλαμβάνουν ενδεικτικά τα γεύματα σε λογικές τιμές, εφόσον η

συχνότητα των γευμάτων με το ίδιο άτομο (-α) δεν είναι επαναλαμβανόμενη, την ψυχαγωγία που συνάδει με τη διεξαγωγή των επαγγελματικών σχέσεων, τα αντικείμενα με το εμπορικό σήμα της Εταιρείας μας, όπως μπλουζάκια, κούπες, USB, ημερολόγια και τα μικρά αντικείμενα ή είδη που είναι αντιπροσωπευτικά της χώρας του προσωπικού ή του εκάστοτε συνεργάτη.

Εάν έχουμε αμφιβολία για το κατά πόσο επιτρέπεται να αποδεχθούμε ή να προσφέρουμε ένα δώρο, θα πρέπει να συζητηθεί με τον άμεσο προϊστάμενό μας ή/και την Διοίκηση.

Εξαιρέσεις από τις παραπάνω αρχές πρέπει να εγκρίνονται γραπτώς από την Διοίκηση της Εταιρείας.

Θ. Απάτη

Κατά τον ορισμό, Απάτη είναι η πράξη ή παράλειψη προσώπου, το οποίο με σκοπό να

αποκομίσει το ίδιο ή τρίτος παράνομο περιουσιακό όφελος, βλάπτει ξένη περιουσία πείθοντας κάποιον σε πράξη, παράλειψη ή ανοχή με την εν γνώσει παράσταση ψευδών γεγονότων σαν αληθινών ή την αθέμιτη απόκρυψη ή παρασιώπηση αληθινών γεγονότων.

Η απάτη μπορεί να διαπραχθεί από ένα ή δύο ή περισσότερα άτομα και αφορά είτε εργαζομένους είτε εξωτερικούς συνεργάτες. Το πρόσωπο που διαπράττει απάτη μπορεί να

επιδιώξει άμεσο όφελος ή έμμεσα οφέλη όπως δύναμη, επιρροή, προαγωγή ή πριμοδοτήσεις σε βάρος της Εταιρείας, των κερδών της, των υπόλοιπων εργαζομένων, των μετόχων, των προμηθευτών αλλά και των πελατών της.

Δεν ανεχόμαστε οποιαδήποτε μορφή απάτης καθώς και πράξεις ή παραλήψεις που θα μπορούσαν να μας εκθέσουν στον κίνδυνο της απάτης.

Οφείλουμε να αναφέρουμε στη Διοίκηση της Εταιρείας όλα τα περιστατικά ενδεχόμενης απάτης ή καταστάσεις που θα μπορούσαν να εκθέσουν την Εταιρεία μας στον κίνδυνο της απάτης.

Ι. Ασφάλεια Πληροφοριών και Τεχνολογίας

Ι.1 Εμπιστευτικότητα και προστασία δεδομένων

Όταν χρησιμοποιούμε πληροφοριακά συστήματα, πρέπει να επιδεικνύουμε ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα εμπιστευτικότητας όσον αφορά την προστασία και την ασφάλεια των δεδομένων ενώ απαγορεύεται η μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή χειραγώγηση με χρήση κάθε τεχνικού

διαθέσιμου μέσου.

Παράλληλα, πρέπει να τηρούμε και την εμπιστευτικότητα των προσωπικών δεδομένων όλων των εργαζομένων καθώς και τα στοιχεία και τις πληροφορίες που τρίτοι μας εμπιστεύονται.

Η χρήση ή η δημοσίευση τέτοιων πληροφοριών απαγορεύεται, εκτός εάν υπάρχει σχετική έγκριση ή νομική υποχρέωση.

Τηρούμε το απόρρητο κάθε εμπιστευτικής πληροφόρησης ως προς την επιχειρηματική δραστηριότητα της Εταιρείας.

Ως εμπιστευτικές πληροφορίες χαρακτηρίζονται όλες οι μη δημόσιες οικονομικές, τεχνικές ή επιχειρηματικές πληροφορίες όπως είναι ενδεικτικά, οι διοικητικές διεργασίες και διαδικασίες,

τα οργανωτικά θέματα, η τεχνογνωσία, τα επιχειρηματικά και χρηματοοικονομικά σχέδια, το κόστος, τα στοιχεία προσφορών για διαγωνισμούς, οι εργαζόμενοι, οι πελάτες και οι προμηθευτές.

Οι εμπιστευτικές πληροφορίες δημοσιοποιούνται μόνο εάν απαιτείται εκ του νόμου ή εγκρίνεται για λόγους επιχειρηματικούς.

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, ενημερώνουμε την Διοίκηση, προκειμένου να λάβουμε τη σχετική έγκριση για τη δημοσίευση.

Κάθε νομικό ή φυσικό πρόσωπο εκτός Εταιρείας που λαμβάνει τέτοιες πληροφορίες, πρέπει να υπογράφει σύμβαση εμπιστευτικότητας (στις περιπτώσεις που αυτό είναι νομικά δυνατό).

Ι.2 Αθέμιτη χρήση προνομιακών πληροφοριών

Εάν, λόγω της ιδιότητας μας, έχουμε πρόσβαση σε προνομιακές πληροφορίες, οφείλουμε να τηρούμε το απόρρητο αυτών των πληροφοριών.

Γενικά, πρέπει να συμμορφωνόμαστε πλήρως με την ισχύουσα νομοθεσία περί αθέμιτης χρήσης προνομιακών πληροφοριών.

Ι.3 Περιουσιακά στοιχεία της Εταιρείας

Διαχειριζόμαστε τα περιουσιακά στοιχεία και πόρους της Εταιρείας με υπευθυνότητα και τα χρησιμοποιούμε με κατάλληλο τρόπο και μόνο για τους προβλεπόμενους επιχειρηματικούς σκοπούς.

Στα περιουσιακά στοιχεία συγκαταλέγονται τόσο τα υλικά (εγκαταστάσεις, μηχανολογικός και λοιπός εξοπλισμός, υλικό και λογισμικό Η/Υ, έπιπλα κ.λπ.), όσο και τα άυλα περιουσιακά στοιχεία (εμπορικά μυστικά, ευρεσιτεχνίες, εμπορικά σήματα, πνευματική ιδιοκτησία, πληροφορίες κ.λπ.), αλλά και τα περιουσιακά στοιχεία τρίτων.

Επίσης, λίστες πελάτων, υπεργολάβων ή προμηθευτών, πληροφορίες σε σχέση με συμβάσεις, τεχνικές ή εμπορικές πρακτικές, τεχνικές προσφορές στα πλαίσια διαγωνισμών ή μελέτες και γενικότερα όλα εκείνα τα στοιχεία και οι πληροφορίες στα οποία έχουμε πρόσβαση κατά την εκτέλεση των καθηκόντων μας, αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της Εταιρείας μας.

Η υποχρέωσή μας να προστατεύουμε τα ως άνω άυλα περιουσιακά στοιχεία παραμένει ακόμη κι όταν αποχωρήσουμε από την Εταιρεία.

Δεν ιδιοποιούμαστε τα περιουσιακά στοιχεία της Εταιρείας για προσωπικό όφελος και χρήση και δεν τα διαθέτουμε σε τρίτα πρόσωπα εκτός Εταιρείας.

Τα συστήματα τηλεπικοινωνιών και τα εσωτερικά δίκτυα αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της Εταιρείας και πρέπει να τα χρησιμοποιούμε αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση της εργασίας μας.

Η χρήση των συστημάτων αυτών για παράνομους σκοπούς, όπως για μετάδοση μηνυμάτων ρατσιστικού, σεξουαλικού ή παρενοχλητικού περιεχομένου απαγορεύεται.

Οφείλουμε να φυλάσσουμε με ασφάλεια τους σχετικούς κωδικούς πρόσβασης και να απέχουμε από οποιαδήποτε παράνομη αναπαραγωγή αντιγράφων του λογισμικού που χρησιμοποιείται από την Εταιρεία καθώς και από την παράνομη χρήση του εν λόγω λογισμικού.

Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην αποφυγή απωλειών, ζημιών, περιττών εξόδων ή καταχρήσεων επί των περιουσιακών στοιχείων της Εταιρείας μας.

Ι.4 Χρηματοοικονομική πληροφόρηση

Δεσμευόμαστε για την ακρίβεια των οικονομικών αναφορών καθώς και για την ορθή και ακριβή γνωστοποίηση των οικονομικών στοιχείων της Εταιρείας.

Παραθέτουμε έγκαιρα, αληθή στοιχεία που χαρακτηρίζονται από διαφάνεια, συνάφεια, περιεκτικότητα, αντικειμενικότητα και ορθότητα.

ΙΑ. Υγιής Ανταγωνισμός

Δεσμευόμαστε να διασφαλίζουμε ότι όλες οι δραστηριότητές μας διεξάγονται μέσα σε πλαίσια υγιούς και θεμιτού ανταγωνισμού και σε αυστηρή συμμόρφωση με το σύνολο της εφαρμοστέας νομοθεσίας.

Πρακτικές που συνιστούν αθέμιτο ανταγωνισμό εκθέτουν την Εταιρεία σε σημαντικές

οικονομικές κυρώσεις και πλήττουν τη φήμη της, κάτι που μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις για την Εταιρεία μας συνολικά.

Οφείλουμε να απέχουμε από οποιαδήποτε συμπεριφορά η οποία θα μπορούσε να εκληφθεί ως αθέμιτος ανταγωνισμός σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία.

Η αποδεδειγμένη παραβίαση της σχετικής νομοθεσίας, μπορεί να επιφέρει αστική και ποινική ευθύνη σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία καθώς και λύση της σχέσης εργασίας με την Εταιρεία.

Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας σχετικά με τη νομιμότητα οποιασδήποτε επικοινωνίας,

σύμβασης, εμπορικής πρακτικής ή δραστηριότητας, συμβουλευόμαστε το αρμόδιο τμήμα της Εταιρείας μας.

ΙΒ. Περιβαλλοντική Πολιτική

Στόχος μας είναι να διαχειριστούμε με δεοντολογικό τρόπο και διαφάνεια το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα προς το συμφέρον των ενδιαφερομένων μερών, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, των εργαζομένων και των κοινοτήτων στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.

Δεσμευόμαστε να λειτουργούμε με απόλυτη υπευθυνότητα και σεβασμό προς το περιβάλλον και την κοινωνία.

Επιδιώκουμε πάντοτε να εφαρμόζουμε στις δραστηριότητες και τις υπηρεσίες μας, τα υψηλότερα περιβαλλοντικά πρότυπα σε σχέση με τη διατήρηση και προστασία των φυσικών πόρων και της βιοποικιλότητας, την κατανάλωση ενέργειας, τη διαχείριση απορριμμάτων κ.λπ.

Δεσμευόμαστε για την πλήρη συμμόρφωση με το σύνολο της περιβαλλοντικής νομοθεσίας συμπεριλαμβανομένης και της λήψης και διατήρησης όλων των αδειών και εγκρίσεων που απαιτούνται για την επιχειρηματική μας δραστηριότητα.

ΙΓ. Αναφορές παραβίασης του Κώδικα

Εφόσον διαπιστώσουμε παραβιάσεις του παρόντος Κώδικα, οφείλουμε να το αναφέρουμε, με επώνυμη ή ανώνυμη αναφορά.

Οφείλουμε επίσης να αναφέρουμε οποιοδήποτε περιστατικό που ενδέχεται να εξελιχθεί σε απειλή εναντίον ανθρώπινης ζωής, της ασφάλειας, του περιβάλλοντος και των περιουσιακών στοιχείων της Εταιρείας.

Σε κάθε περίπτωση, μπορούμε να ζητούμε διευκρινίσεις ή συμβουλές σχετικά με θέματα που άπτονται του Κώδικα Δεοντολογίας καθώς και θέματα ηθικής από τον άμεσα προϊστάμενό μας ή/και από την Διοίκηση της Εταιρείας μας.

Είναι υποχρέωσή μας να αναφέρουμε σοβαρές παρατυπίες, παραλείψεις ή αξιόποινες πράξεις που υπέπεσαν στην αντίληψή μας και αφορούν εργαζόμενους ή εξωτερικούς συνεργάτες της Εταιρείας μας.

Βασική και απαράβατη αρχή μας είναι η προστασία της ανωνυμίας και η εμπιστευτικότητα των στοιχείων των ατόμων που υποβάλλουν τέτοιες αναφορές, και η προστασία τους έναντι

δυσμενούς αντιμετώπισης.

Λαμβάνουμε όλα τα αναγκαία μέτρα για να διατηρηθεί εμπιστευτική η ταυτότητα του ατόμου και οι πληροφορίες που αυτό έχει υποβάλει, γνωστοποιώντας αυτές μόνο στην περίπτωση που αυτό απαιτείται από την ισχύουσα νομοθεσία ή όταν η εν λόγω γνωστοποίηση είναι αναπόφευκτη για τη διεξαγωγή αποτελεσματικής έρευνας και την λήψη των κατάλληλων μέτρων.

ΙΔ. Ισχύς του Κώδικα

Ο παρών Κώδικας επιβάλλει ένα υψηλό επίπεδο δεοντολογικής επιχειρηματικής συμπεριφοράς για όλους τους εργαζόμενους της MENGIA Α.Ε. και μας δεσμεύει όλους ανεξάρτητα από τον

χρόνο πρόσληψής μας.

Εάν, στα πλαίσια της εκτέλεσης των καθηκόντων μας, συναλλασσόμαστε με προμηθευτές και πελάτες οφείλουμε να θέτουμε υπόψη τους τον Κώδικα και να υποδεικνύουμε τη συμμόρφωσή τους στους κανόνες αυτού, εάν απαιτείται.

Ο Κώδικας Δεοντολογίας θα βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα της MENGIA Α.Ε.

Η ισχύς του παρόντος Κώδικα αρχίζει άμεσα μετά την ανάρτησή του στην ιστοσελίδα της MENGIA

Α.Ε.